No niin.
Olin juomassa.
Nyt laskuhumala.
Helvetinmoinen nälkä, mutta en voi syödä kun kello on jo niin paljon.
Tänään tuli oksennettua 2 kertaa.
Edellisistä päivistä en jaksa edes puhua.
Kaikesta huolimatta vaaka näytti 61,5kg eli hieman vähemmän.
Huomenna/tänään(tsek aut kellonaika) taas juomaan ja sunnuntaina krapulassa salille.
Onneksi mulla loppuu kohta loma että pääsen taas kiinni arkeen. Silloin voi taas palata entiseen laihutusrytmiin ja itkeä läskejä peilin edessä.
Kurkku on ihan haavoilla taas ja posket turvonneet. Ai että mä olen seksikkään näköinen silloin kun on näitä vähän-enemmän-oksentelua kausia.
Näin muuten yhden osastokaverini. Yhtä pimee tyyppi ku sillonki ku se tuli osastolle. Patologinen valehtelija ja täys sekopää. Ihmettelin miten se ylipäätäänsä edes päästettiin ulos sieltä 4 kuukauden jälkeen.
Oksettaa, oksettaa, aina oksettaa.
Milloin mä oikein opin elämään ?