Minulla siis ei oikeastaan ole lyhyt pinna. Olen oikeastaan aika usein hyvällä päällä ( tai no riippuu miten sen määrittelee). Tällähetkellä ei vituta kuin se, että vuodatus sössii kaikki vitun sivupohjat ja jouduin käyttämään omaa järkeäni ja luomaan uudestaan tämän oletussivupohjan ja (tähän pieni veellä alkava sana jota olen taitava käyttämään vähintään 3 kertaa jokalauseessa ja taivuttamaan sen 10 eri muotoon) niin.
1970458.jpg( <- Oletteko muuten lukeneet ? Rakastuin ♥)
Sitten niihin syömis(häiriöongelmaprobleema)asioihin. Mua suoraansanottuna vaihteeks hieman ärsyttää se, ettei enää saa kunnollisia kurkkuja. MITÄ MÄ NYT LAITAN LEIVÄN PÄÄLLE ? Mun koko päiväohjelma meinasi muutenkin mennä sekaisin kun kotona ei ollut omenoita vaan päärynöitä =( No okei, kuulostaa ehkä vähän turhan friikiltä ja pikkumaiselta, MUTTA kun omenat on helpompia kuljettaa ja syödä ja sitten niissä on mun käsitykseni mukaan vielä vähemmän kaloreitakin.
Niin, mistähän muusta mun vielä piti valittaa ...
AINIIN, MUMMOT ! <333
"Otapa nyt vähän pullaa."
"Mitäs sää haluisit juua? Mulla olis tällasta 10000kcal/dl mehua eikä muuta mut voit silti valita." (öö ?)
"Mitenkäs tämä puhelin nyt toimii..." (x 43)
hu000h. Joo siis ei mulla mitään ole mun dementoitunutta mummoa vastaan, mutta eikö tota vois välillä vähän rajottaa ? Menet sinne niin eikun vaa pullaa suuhun ja juorut kiertoon. Toinen asia on sitten ne kännykät, onko niitä pakko hommata jos tietää ettei kumminkaan opi käyttämään ?